/Files/images/001/лого.JPG

Інформаційні ресурси порталу "Нова українська школа"

Перші кроки впровадження Нової української школи

З минулого навчального року розпочато активне реформування загальної середньої освіти в Україні. З прийняттям у вересні цього року нового Закону «Про освіту», реалізацією Концепції Нової української школи, яка затверджена у грудні 2016 року, освітяни, учні та їх батьки стоять на порозі важливих змін в системі освіти.

Томуна сьогодніконче важливо, щоб вчителі і батьки учнів відчули сутність і важливість змін у переході від освіти знання до освіти компетентності (компетентність - вміння використовувати набуті знання в житті),від авторитарної педагогіки до педагогіки партнерства, адже наступного 2018-2019 навчального року всі діти, які підуть до першого класу, підуть вже в Нову українську школу.

У 2017-2018 навчальному році наша школа стала учасником регіонального пілотного проекту за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти». 48 першокласників, учні 1-Б та 1-В класів розпочали навчання за новим освітнім стандартом. Втілюють в життя засади концепції Нової української школи творчі і закохані у свою професію вчителі Надія Петрівна Лапада та Валентина Василівна Чайка.

/Files/images/2017_-_2018/nova_ukranska_shkola/DSCN6456.JPG


/Files/images/2017_-_2018/nush/107.JPG

Апробація нового Держстандарту передбачає істотні зміни в підході до навчання в початковій школі. За новим освітнім стандартом в основі навчання в 1-х класах лежить інтегративний підхід (поєднання предметів, тем). Завдяки цьому зменшилася кількість предметів (з 9 до 6). Інтеграція дає змогу дітям сприймати предмети і явища цілісно, різнобічно, системно та емоційно.

/Files/images/2017_-_2018/nova_ukranska_shkola/DSCN7125.JPG/Files/images/2017_-_2018/nova_ukranska_shkola/IMG_20180201_082239.jpg/Files/images/2017_-_2018/nova_ukranska_shkola/IMG_20180201_091741.jpg

/Files/images/2017_-_2018/nush/Изображение 050.jpg

/Files/images/2017_-_2018/nush/Изображение 051.jpg

Кожен день навчання розпочинається «ранковими зустрічами», під час яких діти знайомляться з планами на день, діляться власним досвідом, обмінюються щоденними новинами. Обов’язковим елементом є динамічна пауза, яка проводиться щодня після другого уроку.

/Files/images/2017_-_2018/nova_ukranska_shkola/DSCN6573.JPG /Files/images/2017_-_2018/nush/121.JPG/Files/images/2017_-_2018/nush/125.JPG

Освітнє середовище організоване таким чином, щоб кожна дитина почувала себе у класі затишно і безпечно, а кожен клас відображав ту спільноту дітей, яка там навчається. Водночас, є місця, де дитина зможе побути наодинці. Стіни і меблі використовуються для розміщення робіт учнів. Парти в класі переставляються в залежності від виду роботи.

/Files/images/2017_-_2018/nush/Изображение 032.jpg /Files/images/2017_-_2018/nush/Изображение 049.jpg /Files/images/2017_-_2018/nush/Изображение 052.jpg/Files/images/2017_-_2018/nush/Изображение 028.jpg

Вчитель має право на вільний вибір форм і методів навчання, головне успішний результат. У центрі роботи стоїть дитина. Один із пріоритетів – навчання, яке приносить дітям задоволення. Дитина має почуватись у школі вільно. Вчителі прагнуть створити у класі родинний затишок. Діти відчувають, що вони потрібні вчителю і з задоволенням висловлюють власні відчуття про те, що відбувається на уроках – висловлюються малюнками, вчинками, словами. Правила роботи в класі вчителі випрацювали разом з дітьми. Вчителі прагнуть сформувати в учнів уміння робити висновки з власних помилок. Кожна відповідь дитини – гідна бути вислуханою і вчителі дають можливість учням пояснити свою думку, поділитися враженнями.

/Files/images/2017_-_2018/nova_ukranska_shkola/DSCN6705.JPG/Files/images/2017_-_2018/nova_ukranska_shkola/IMG_20180116_095755.jpg /Files/images/2017_-_2018/nova_ukranska_shkola/DSCN6916.JPG /Files/images/2017_-_2018/nush/Изображение 013.jpg

Звичайно, що навчання буде вдалим, якщо до участі у навчально-виховному процесі активно долучатимуться батьки, адже вони – перші вчителі й найкращі знавці своєї дитини. Тому вчителі пілотних 1-х класів тісно співпрацюють з батьками першокласників, утворюючи партнерство, в центрі якого знаходиться дитина. Об’єднання зусиль учителів і батьків сприяє особистісному зростанню дитини і полегшує засвоєння матеріалу.

Діти з задоволенням йдуть до школи, адаптація першокласників минула швидко та без особливих ускладнень. Кожен вечір дитина має що розказати батькам цікавого. На запитання «що ви робили в школі?» діти захоплено розповідають про свої справи.

/Files/images/2017_-_2018/nush/Изображение 034.jpg/Files/images/2017_-_2018/nush/Изображение 036.jpg

/Files/images/2017_-_2018/nush/НУШ.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 390

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.